Kutsal Damacana 2: İtmen

Son 10 gunum bir sinema soleni seklinde gecti bir cok filmi hem sinemada gordum hem de evde dvd film seklinde izledim. Bu buldugum vakit araligi sayesinde izledigim tum filmleri sirasiyla sizlerle paylasacagim.

Ilk olarak Kutsal Damacana 2: İtmen filmi ile baslayayim istedim. Aslinda bu 10 gunluk surede sinemada izledigim filmlerden hemen hicbiri bana parayi haketti dedirtmedi iste bunlardan ilkide Kutsal Damacana serisinin 2. filmi oldu.

Filme sadece eglence olsun ve guleyim diye gittim ancak ilk filmdeki basariyi bu filmde maalesef bulamadim. Kufurler ile suslenmeye calisan film maalesef para verilip izlenecek bir film degil. Eger sinemada gormeyi dusunuyorsaniz bir kez daha dusunmenizi tavsiye ederim. Tabi karar sizin....

Kutsal Damacana 2: İtmen Poster

Kutsal Damacana 2: İtmen Poster

Kutsal Damacana 2: İtmen Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Korhan Bozkurt
Senaryo : Şafak Sezer, Kaan Ertem, Soner Günday, Suat özkan
Tür : Komedi, korku
Oyuncular : Şafak Sezer, Mustafa Üstündağ, Aydemir Akbaş, Yıldırım Memişoğlu, Güzin Usta, Eriş Akman, Tuğba Karaca, Serkan Şengül, Ebubekir Öztürk, Yakup Konca

Hiç yorum yok: