Kovboylar ve Uzaylilar (Cowboys And Aliens)

Kovboylar ve Uzaylılar Cowboys And Aliens Film İncelemesi - Yorumlar
Yeni James Bond Daniel Craig ve eskimeyen aktor Harrison Ford'un basrollerini paylastigi kovboylar ve uzaylilar filmi cok buyuk lansman ile sinemada karsimiza cikti. Hatta o kadar iddialiydilarki tanitim mansetleri bu yilin en iyi filmi seklindeydi. Ancak filmi izledikten sonra hadi be demeden kendimi alamadim :)

Kovboylar ve Uzaylilar (Cowboys And Aliens) konusu bence cok super degil oyunculuk harika dgeil, gorsellik bazen tamam. Yani genele bakinca yavan bir film izlemis oldum. Bilim kurgu macera filmlerini sevenler belki benim yorumlarima katilmayacaktir ancak benim film ile ilgili dusuncem 5 uzerinden 2.5 olacaktir.

Kovboylar ve Uzaylilar (Cowboys And Aliens) PosterKovboylar ve Uzaylilar (Cowboys And Aliens) Poster

Kovboylar ve Uzaylılar Cowboys And Aliens Künyesi:
Yönetmen : Jon Favreau
Senaryo : Roberto Orci, Alex Kurtzman
Tür : Bilimkurgu, macera
Oyuncular : Daniel Craig, Harrison Ford, Abigail Spencer, Buck Taylor, Olivia Wilde, Sam Rockwell, Matthew Taylor

Hiç yorum yok: