Yeni Cikan DVD Filmler (Subat-Mart)

Asagidaki listemizde Subat ve Mart aylarinda en cok satan dvd filmlerin listesini bulabilirsiniz.

  • Muro: Nalet Olsun İçimdeki İnsan Sevgisine
  • Aşk Tutulması
  • The Duchess
  • Hellboy II: Altın Ordu
  • Tropik Fırtına
  • Kartal Göz (Eagle Eye)
  • Ziyaretçiler (Visitors)
  • 9,90 YTL

Yeni Cikan DVD Filmler (Subat-Mart)

Asagidaki listemizde son cikan dvd filmlerin listesini bulabilirsiniz.

  • Ghost Town (Hayalet Şehir)
  • Go Fast (Acımasız)
  • Meet Dave (Bir Çılgının İçinde)
  • The Longshot (Sert Şutlar)
  • Summer Book (Tatil Kitabı)
  • Us Vs John Lennon (Abd John Lennona Karşi)
  • Save The Last Dance (Bizim Dansımız)
  • The Fall (Düşüş)
  • Funny Girl (Funny Girl)
  • Muro Nalet Olsun Içimdeki Insan Sevgisine
  • Death Race (Ölüm Yarışı)
  • Epitaph (Kabir Hikayeleri)
  • Emotional Arithmetic (Duygusal Hesaplar)
  • Tuya's Marriage (Tuya'nın Evliliği)
  • Trade (Satılık)
  • Open Season 2 (Çılgın Dostlar 2)

Ayrica aklima agelmisken sizinle paylasmak istedim orjinal dvd filmlerden vazgecmeminizi oneriyorum. Cok yeni kesfettigim ve suan devamli ugradigim D&R magazisini sizlerede kesinlikle tavsiye ediyorum vcd ve dvd filmlerin fiyatlarini gorunce inanamiyacaksiniz buna emin olabilirsiniz. Mesela ben en son yonetmen Krzysztof Kieslowski'nin 3 Renk Mavi, Kırmızı, Beyaz dvdlerini 20 TL ye aldim. VCD filmler 2.99'dan basliyor eger sizde bir film severseniz mutlaka ugramali ve arsive bir goz atmalisiniz ;)

Hiç yorum yok: