Once Upon A Time In America

Film İnceleme - Yorum
Dun gece uykusuz sekilde ne yapacagimi dusunurken kanallarda zap yaparken yabanci bir Ingiliz kanalinda rastladim Once Upon A Time In America (Bir Zamanlar Amerika'da) filmine iyikide rastladim uzun zamandir seyretmemistim sanirim dun gece ile birlikte 4. defa seyrettim ama hala ilk izledigimdeki tadi buldum. Evet Once Upon A Time In America (Bir Zamanlar Amerika'da) filmi mutlaka gorulmesi gereken bir film zaten bir cok film sitesinde de olmaden once seyredilecek filmler listesinde mutlaka ilk 100 icerisindeki filmlerden birisidir. Bu yuzden film hakkinda cok bir anlatim yapmiyacagim izleyenler filmi biliyor, izlemeyenlerde artik izlesin diye :) Unutmadan eger bir dvd film arsivi olusturuyorsaniz hic dusunmeden ekleyeceginiz bir film.


Once Upon A Time In America (Bir Zamanlar Amerika'da) Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Sergio Leone
Senaryo : Harry Grey, Leonardo Benvenuti
Tür : Suc, dram
Oyuncular: Robert De Niro, James Woods, Elizabeth McGovern, Tuesday Weld, Treat Williams, James Hayden, Joe Pesci, Larry Rapp, Danny Aiello, William Forsythe, Burt Young


Once Upon A Time In America (Bir Zamanlar Amerika'da) Filmi videosu - Trailer

Hiç yorum yok: