Obsessed

Film İnceleme - Yorum
Filmde ilk dikkat ceken oyuncu olarak Beyonce gormem oldu :) filmin tanitim videosunu izledim bence super bir film diyemeyiz ama sanirim konu olarak izlenince devami gelecek bir film gibi. Gerci artik tanitim videolarina cok guvenemiyorum o yuzden sanirim en iyisi gosterime girdikten sonra izleyip yorumlari yapmak.

Obsessed Filmi Künyesi:
Yönetmen : Steve Shill
Senaryo : David Loughery
Tür : Dram, gerilim
Oyuncular : Beyoncé Knowles, Idris Elba, Ali Larter, Christine Lahti, Bruce McGill, Scout Taylor-Compton, Ron Roggé, Jerry O'Connell
Gosterim tarihi: 24 Nisan 2009

Filmin konusu: Derek Charles (Idris Elba) büyük bir terfi almış varlıklı ve başarılı üst düzey yöneticidir, başarılı kariyerinin yanı sıra güzel karısı Sharon (Beyonce Knowles) ilede mutlu bir evliliği vardır. Herşey geçici bir personel olarak işe başlayan (Ali Larter) Lisa‘nın baştan çıkarıcılığına kapılması ve bir kaçamakla tehlikeye girecektir. “Derek” in artık aile ve iş hayatı kontrolü dışındadır.

Obsessed tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: