Son Durak 5 (Final Destination)

Son Durak 5 - Final Destination 5 Film İncelemesi - Yorumlar
Son durak filmi ilk ciktigi zaman sinemada seyretmis ve oldukca etkilenmistim. Gercekten guzel konu, iyi bir oyunculuk ve hos sahneler vardi. En guzel yani nereden ne cikacagini bilmeden acaba simdi ne olacak modunda seyretmekti Son Durak filmini.

Tabi Son Durak ilk filmi tutunca, yorumlar ve hasilat harika olunca yapimcilar kollari sivadi ve 2-3-4. serileri cekti ancak ilk filmdeki tadi hicbirinden almadim cunku artik konu belliydi, ve ne olacagini kestirebiliyorduk.

Son Durak 5 yani orjinal adiyla Final Destination 5 arti olarak 3D olarak gosterime girdi isin gercegi ben 3D oldugu icin cok daha guzel bir yaraticilik bekliyordum ama 5. seride digerleri gibi bence yavan kaldi. Tabi bu benim dusuncem ama artik Son Durak serisine dur demekte fayda var diye yorumluyorum :)

Son Durak 5 (Final Destination) PosterSon Durak 5 (Final Destination) Poster

Son Durak 5 - Final Destination 5 Künyesi:
Yönetmen : Steven Quale
Senaryo : Eric Heisserer, Jeffrey Reddick
Tür : Korku, gerilim
Oyuncular : Nicholas D'Agosto, Emma Bell, Miles Fisher, Ellen Wroe, Jacqueline MacInnes Wood, P.J. Byrne, Arlen Escarpeta

Hiç yorum yok: