Ejder Kapani

Film İnceleme - Yorum
Aslinda filme gitmeden az cok tahmin edebiliyordum ne ile karsilasacagimi ancak filmin kadrosuna bakinca guzel bir is cikarilacagini dusunmustum. Ancak filmi seyrettikten sonra dusunduklerimi gercek olmasi beni biraz uzdu, cunku Turkiye'de aksiyon - macera tarzindaki filmlerin cok basarili olmadigina inaniyorum, simdiye kadar 4/4luk bir macera yapimi ile karsilasmadim dersem cok abartmamis olurum sanirim.

Yavan bir hikaye, harika olmayan sahneler vs. kisacasi sinemaya giderek izlenecek bir film degil bence, verilen paraya yazik oldugunu dusunuyorum. cogu kisi Kenan Imirzalioglu, Nejat Isler ya da Ugur Yucel icin bu filme gidecektir ancak cok sey beklemeden gitmenizde fayda var diye dusunuyorum. Kara sizin....

Ejder Kapanı PosterEjder Kapanı Poster
Ejder Kapanı Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Uğur Yücel
Senaryo : Kubilay Tat
Tür : Macera, Gerilim, Polisiye, Suç
Oyuncular : Ugur Yücel, Kenan Imirzalioglu, Nejat Isler, Berrak Tüzünataç, Ozan Guven, Ceyda Duvenci, Ilker Aksum

Hiç yorum yok: