Conversations With My Gardener

Film İnceleme - Yorum
Orjinal ismi Dialogue avec mon jardinier olan Fransiz filmi etkileyici, surukleyici, hos vakit geciriciydi diyebilirim :) bir bahcivan le artistin kesisen yollarini ve beraber gecirdikleri zamani anlatan filmde ben cok seyler buldum, bazen dusundum bazende guldum :) Ethernal Sunshine gibi benim en fovori filmlerinden birisi olmayacan Conversations With My Gardener filmi ancak eger pazar gunu evde oturup ne yapacaginizi bilmiyorsaniz, izleyecek dinlendirecek guzel bir film diyorsaniz iste bu film tam o kategoride bir film diyebilirim. Karar sizin izlemeyi dusunenlere simdiden iyi seyirler...

Conversations With My Gardener (Dialogue avec mon jardinier) poster
Conversations With My Gardener (Dialogue avec mon jardinier) Filmi Künyesi:
Yönetmen : Jean Becker
Senaryo : Jean Becker, Jean Cosmos
Tür : Komedi, dram
Oyuncular : Daniel Auteuil, Jean-Pierre Darroussin, Fanny Cottençon, Alexia Barlier, Hiam Abbass, Élodie Navarre, Roger Van Hool, Michel Lagueyrie, Christian Schiaretti, Jean-Claude Bolle-Reddat, Bernard Crombey, Nicolas Vaude, Coralie André

Hiç yorum yok: