Issiz Adam

Film İnceleme - Yorum
Iste gectigimiz bir sureye damgasini vuran, bir fenomene donusen Issiz Adam filmi hakkindaki goruslerim. Bu film okadar cok yerdeydiki artik seyretmeden olmaz diyerek seyretmeye karar verdim ama keske bu karari vermeseydim, Insanlari oldugu, bittigi, harika diye dillerinden dusurmedikleri film bumuymus diyerek filmden ciktim, Evet belki agir oldu ama durum bu filmin ilk 50 dakikasini kesinlikle atabiliriz, sahneler komedi filmine daha cok gidiyor, bazi sahnelerde inanilmaz abartilar var yani yonetmen Cagan Irmak ama bu sefer gozunden birseyler kacmis diye dusunuyorum en azindan Babam ve Oglum'la karsilastirinca.

Bence bu filmin sadece son 15-20 dakikasi birseye bnziyor gerisi romantizim, ask, dram ile uzaktan yakindan alakali degil, izleyin yada izlemeyin dememe gerek yok sanirim bir cogunuz bu filmi izledi ve cogunuz benim dusuncemin tam tersindesiniz diye dusunuyorum.

Tabi belirtmeden gecmemek lazim her nekadar filmi begenmemis olsamda muziklerine hic birsey diyemem, gercekten hepside guzel secilmis muziklerdi.

Issız Adam Filmi Künyesi:
Yönetmen : Çağan Irmak
Senaryo : Çağan Irmak
Tür : Romantik, dram
Oyuncular : Melis Birkan, Yıldız Kültür, Goncagül Sunar, Gözde Kansu, Cemal Hünal, Aslı Aybars, Efe Babacan, Şerif Bozkurt

Issız Adam tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: