Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

Film İnceleme - Yorum
Efsanenin geri donusunu sabirsizlikla bekleyenlerdendim, film gosterime girdiginde sinemada izleme firsati bulmadigim icin filmin dvd versiyonun cikmasini bekledim ve gectigimiz hafta seyretme firsati buldum. Indiana Jones bu filminde beni biraz hayal kirikligina ugratti. Genel itibari ile guzel sayilabilecek bir film ancak bazi sahnelerdeki animasyon sacmaliklari akil almaz degil. Mesela en komigi Indiana Jones siren seslerini duyunca hemen buzdolabina saklaniyor ve atom bombasi atiliyor o dolap belki metlerce, kilometrelerce ucuyor dusuyor Jones dolaptan tek parca cikiyor hadi bu tamam karsisinda atom bombasinin mantar seklini almasini seyrediyor ve ona bir sey olmuyor :) digeri ormanda kafatasini almak icin yaptiklari mucadele, jipten jipe nasilda cekirge gibi atliyorlar muhtesem :) iste film hakkindaki yorumlarim bu kadar. Indiana Jones hayraniysaniz izleyin ama cokda birsey beklemeyin diyerek sizi kendinizle basbasa birakayim.


Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Filmi Künyesi:
Yönetmen : Steven Spielberg
Senaryo : George Lucas, David Koepp
Tür : Macera
Oyuncular : Harrison Ford, Cate Blanchett, Karen Allen, Shia LaBeouf, Ray Winstone,
John Hurt, Jim Broadbent, Igor Jijikine, Dimitri Diatchenko

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: