I am Legend (Ben Efsaneyim)

Filmin Künyesi:
Yönetmen : Francis Lawrence
Senaryo : Mark Protosevich, Akiva Goldsman
Tür : Aksiyon, Dram, Korku, Bilim kurgu
Oyuncular : Will Smith, Alice Braga, Charlie Tahan, Salli Richardson, Willow Smith
Filmin Web Sitesi : http://iamlegend.warnerbros.com/

Filmin tanıtım videosu: I am Legend (Ben Efsaneyim) Trailer




Film İnceleme - Yorum
Oncelikle itiraf etmeliyim I am Robot'tan sonra ona cok benzer bir film bekliyordum ama bu beklentimde yanildigimi filmi izledigimde anladim. Filmi Will Smith tek basina bastan sona goturuyor simdiye kadar boyle bir filmde oynadigini hatirlamiyorum ilk defa bu filmde tek basina oyun sergiledigini gordum. Filme gelecek olursam Robert Neville (Will Smith) New York sehrinden basliyarak tum dunyayi kaplayan ve herkesi olduren bir virusten kurtulan tek insandir, Robert ile beraber kopegi Sam'de virusten kurtulmus ve Robert'in hayattaki tek dostu olmustur. Film bu iki kahramanimiz uzerinde donuyor taki son ceyrege girilene kadar orada da her sey cozume kavusuyor :).

Ben genelde tum film yorumlarimda kilit noktalari ya da filmler hakkinda ki en ince ayrintili yorumlardan hep sakiniyorum bunun sebebi filmi izlememis olanlar icin isin heyecani kacmamasi. Ornegin olağan şüpheliler - usual suspects filmini burada anlatsam ve son karesini soylesem o zaman isin tum buyusu kacmis olacak :) bu yuzden tam detayli yorum vermiyorum. Sadece filmin izlenebilir olup olmadigi hakkinda yorumlarimi belirtiyorum. I am Legend (Ben Efsaneyim) filmine donecek olursam evet filmi seyrettim cok buyuk bir beklentim yoktu ancak izlenebilecek bir film eger izlersenizde izledikten sonra mutsuz olacaginizi dusunmuyorum.

Hiç yorum yok: