Klimt

Filmin Künyesi:
Yönetmen :
Raoul Ruiz
Senaryo : Raoul Ruiz, Gilbert Adair
Tür : Dram, Biyografi
Oyuncular : John Malkovich, Veronica Ferres, Stephen Dillane, Saffron Burrows, Sandra Ceccarelli, Nikolai Kinski
Filmin Web Sitesi : http://www.klimtthemovie.net/

Filmin tanıtım videosu: Klimt Trailer



Film İnceleme - Yorum
Film 14 Temmuz 1862 Viyana dogumlu Gustav Klimt'in hayatindan bir kesiti anlatiyor. Acik konusmam gerekirse bir kere film bana cok uzun geldi film suresi 131 dakika ama yonetmen keserek 97 dakikaya dusurmus benim seyrettigim dvd 131 dakika olandi :) Birde anlatim tarzi olarak herkesin begenecegi bir film olmiyacagini dusunuyorum ornegin aksiyon, macera filmi sevenler bu filmden eminim hic bir sekilde zevk almiyacaklardir ama sanat filmi sevenlerin hosuna gidebilecek bir film diyebilirim, bu yuzden izlemeden tercihinizi yapin ben yeterince anlatabildim umarim :)

Hiç yorum yok: