Sinema - Dvd Listesi (Mayis)

Asagidaki listede Mayis ayinda en cok izlenen sinema ve dvd filmlerinin listesi ve tanitim videolari verilmistir. Dvd film listesi Turkiye'den Love Film ve Yahoo Charts sitelerinden alinmistir. Listeyi boyle sunmamdaki amac listedeki cogu dvd film Turkiye'de dvd olarak satilmaya baslamadigi icin simdiden bir fikir edinerek begendiginiz filmi listenize eklemenizdir.

Top 10 DVD Film Listesi (Love Film - Mayıs)
  1. The Golden Compass
  2. I Am Legend
  3. We Own the Night
  4. St. Trinian's
  5. Enchanted
  6. American Gangster
  7. Lust, Caution
  8. The Darjeeling Limited
  9. 30 Days of Night
  10. Run, Fat Boy, Run

Top 10 DVD Film Listesi (Yahoo - Mayis)

  1. The Golden Compass
  2. I Am Legend
  3. Alvin and The Chipmunks
  4. Music and Lyrics
  5. 300
  6. Halloween
  7. ST Trinians
  8. Enchanted
  9. Gavin & Stacey (Dizi)
  10. Superbad

Box Office - Top 10 (02 – 04 Mayıs 2008) Turkiye

  1. Iron Man
  2. Recep İvedik
  3. Altın Şans
  4. Macera Adası
  5. Horton
  6. Ölümün Sesi
  7. Mevlana Celaleddin-i Rumi: Aşkın Dansı
  8. Sokak Dansı
  9. WAZ
  10. Seksi & Çılgın

Box Office - Top 10 -Mayıs 2008 IMDB (USA)

  1. Iron Man
  2. Speed Racer
  3. What Happens in Vegas
  4. Made of Honor
  5. Baby Mama
  6. Forgetting Sarah Marshall
  7. Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay
  8. The Forbidden Kingdom
  9. Nim's Island
  10. Redbelt

Filmlerin Tanıtım Videoları (Trailer)

Iron Man Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Speed Racer Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

What Happens in Vegas Filminin Tanıtım videosunu izlemek
icin buraya tıklayınız >>

Made of Honor Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Baby Mama Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Forgetting Sarah Marshall Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin buraya tıklayınız >>

The Forbidden Kingdom Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Nim's Island Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Redbelt Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

The Golden Compass Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

I Am Legend Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

We Own the Night Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

St. Trinian's Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Enchanted Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

American Gangster Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Lust, Caution Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

The Darjeeling Limited Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

30 Days of Night Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Run, Fat Boy, Run Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Alvin and The Chipmunks Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Music and Lyrics Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

300 Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Halloween Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Superbad Filminin Tanıtım videosunu izlemek icin
buraya tıklayınız >>

Hiç yorum yok: