Vicky Cristina Barcelona

Film İnceleme - Yorum
Aslinda filmi izleyeli belkide 1 aya yaklasti ancak islerin yogunlugundan dolayi ancak firsat bulup yaziyorum. Vicky Cristina Barcelona filminin Turkce'ye cevrilmis ismi Barselona Barselona :) niye boyle cevirdiler hic anlamadim ama boyle.

Ben oldum olasi Woody Allen filmlerinden hep hoslandim, gerek oyuncu gerek yonetmen durumunda olsada her zaman ilginc konu ve anlatim tarzindan dolayi Woody Allen filmlerine ayri bir sempatim var.

Vicky Cristina Barcelona filmini izledikten sonrada hic yanilmadigimi anladim.Barcelona filmi gercekten harika bir film olmus. Ozellikle sevgiliniz veya esinizle seyredecek bir film ariyorsaniz Barcelona tam size gore bir film. Hic bunalmadan bir solukta izleyeceginizi garanti ederim ayrica film muziklerinide begeneceginizden suphem yok.

Eger hala gormediyseniz ve romantik dram tarzi bir film izlemek istiyorsaniz Barcelona'yi mutlaka listenize ekleyin.

Vicky Cristina Barcelona Filmi Künyesi:
Yönetmen : Woody Allen
Senaryo : Woody Allen
Tür : Romantik, dram
Oyuncular : Rebecca Hall, Scarlett Johansson, Javier Bardem, Penélope Cruz, Christopher Evan Welch, Chris Messina, Patricia Clarkson, Kevin Dunn, Julio Perillán


Vicky Cristina Barcelona Filmi videosu - Trailer


Hiç yorum yok: