The X Files: I Want to Believe

Film İnceleme - Yorum
X Files filminin ilki sanirim cogunuz seyretmissinizdir. Ilk film benim hosuma gitmisti birazda ondan dolayi X Files filminin ikincisinide seyretmek istedim. Ama filmi seyrettikten sonra cok sey bekledigimi dusundum ve beni acikcasi cok fazla etkilemedi. Ama yinede bu tarz filmleri sevenler icin listeye alinip izlenebilecek bir film, oy verderseniz 5 uzerinden 2.5 veririm buna gore degerlendirebilirsiniz sanirim :)

The X Files: I Want to Believe Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Chris Carter
Senaryo : Frank Spotnitz, Chris Carter
Tür : Suc, gizem, bilim kurgu
Oyuncular : David Duchovny, Gillian Anderson, Amanda Peet, Billy Connolly, Xzibit, Mitch Pileggi, Callum Keith Rennie, Adam Godley, Alex Diakun

The X Files: I Want to Believe tanıtım videosu - Trailer


Hiç yorum yok: