Seven Pounds (Yedi Yasam)

Film İnceleme - Yorum
Will Smith'in tum filmlerini izledim ve hepsinide sevdigimi soyleyebilirim belki hepsi harika isler degildi ama bence guzeldi. Son filmi Seven Pounds ta emin bu tarz filmlerden birisi olacak. Film Cuma gunu Turkiye'de gosterime giriyor Will Smith sevenler icin simdiden hatirlatayim dedim :)

Seven Pounds (Yedi Yaşam) Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Gabriele Muccino
Senaryo : Grant Nieporte
Tür : Dram
Gosterim Tarihi: 13 Mart 2009
Oyuncular : Will Smith, Rosario Dawson, Woody Harrelson, Michael Ealy, Barry Pepper, Elpidia Carrillo, Robinne Lee, Joe Nunez, Bill Smitrovich, Tim Kelleher, Gina Hecht

Filmin konusu: Her şey yedi isimden oluşan bir listeyle başlıyor: Ben Thomas, Holly Apelgren, Connie Tepos, George Ristuccia, Nicholas Adams, Ezra Turner ve Emily Posa. Tek ortak noktaları, her birinin bir dönüm noktasına ulaşmış ve umutsuz derecede –maddi, manevi ya da tıbbi—yardıma muhtaç olmalarıdır. Hiçbiri, Ben’in kefaret planını uygulamak için her birini teker teker seçtiğinden haberdar değildir. Ama hayat dolu bir kalp hastası olan Emily Rosa, Ben’in olanaksız sandığı bir şey yaparak planın gidişatını değiştirir.

Seven Pounds (Yedi Yaşam) Filmi videosu - Trailer

Hiç yorum yok: