Burn After Reading

Film İnceleme - Yorum
Burn After Reading 2008 yapimi dev bir oyuncu kadrosundan olusan absurt komedi diyebilecegimiz bir film. Ben filmi seyretmeden once oyunculara bakinca cok umutluydum bu film harikadir diye dusundum ve film bittiginde bu dusuncemin dogrulugu beni sevindirdi. Film icin not vermem istense 5 uzerinden 4 veririm hic dusunmeden buda filmin guzelligini anlatmama yetiyor sanirim, hala izlemediyseniz ve bu tarzi seviyorsaniz mutlaka listenize eklemenizi tavsiye ederim.

Burn After Reading Filmi Künyesi:
Yönetmen : Ethan Coen, Joel Coen
Senaryo : Ethan Coen, Joel Coen
Tür : Komedi, suc
Oyuncular : George Clooney, Frances McDormand, John Malkovich, Tilda Swinton, Brad Pitt, Richard Jenkins, Elizabeth Marvel, David Rasche, J.K. Simmons


Burn After Reading tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: