71 Fragments of a Chronology of Chance

Film İnceleme - Yorum
Film Alman yapimi bir film. Ilk olarak baska bir dvd film seyretmeden onceki tanitim videolarinda rastladim ve hosuma gittigi icin izleme listeme ekledim. Filmi izledikten sonra iyi ki listeme almisim dedigim bir film oldu. Ilginc bir anlatim tarzi ve akici seyreden bir film. Eger biraz yasamdan kesitler izlemek isterseniz orjinal adi 71 Fragmente einer Chronologie des Zufalls ve Ingilizcesi 71 Fragments of a Chronology of Chance olan bu filmi mutlaka listenize ekleyip gormelisiniz.

71 Fragments of a Chronology of Chance Filmi Künyesi:
Yönetmen : Michael Haneke
Senaryo : Michael Haneke
Tür : Dram
Oyuncular : Gabriel Cosmin Urdes, Lukas Miko, Otto Grünmandl, Anne Bennent, Udo Samel, Branko Samarovski, Claudia Martini, Georg Friedrich

Filmin tanitim videosunu bulamadigim icin maalesef sizlerle paylasamiyorum.

Hiç yorum yok: