Osmanli Cumhuriyeti

Osmanlı Cumhuriyeti Film İnceleme - Yorum
Sanirim artik duymayan kalmamistir Osmanlı Cumhuriyeti filmini :) 21 Kasim'da gosterime giriyor, bende film gosterime girmeden film ile ilgili birseyler yazayim dedim.

Osmanlı Cumhuriyeti benim cok umitle bekledigim bir filmdi gerek Ata Demirer gerekse yazar Gani Mujde icin bu iki ismi gorunce tamam dedim bu film cok is yapar ancak ilk tanitim videolari donmeye baslayinca umdugum gibi bir film olmayacaginin sinyallerini vermeye basladi gerci en son tanitimda biraz toparlanmis ama tanitim videolarina kanmamayi ogrendigim icin sanirim tek care film cikinca yorumlara bakmak ve filmi izleyerek yorumunu yapmak :)

Umarim gercekten keyifli ve hos vakit gecirtecek bir film olmustur Osmanlı Cumhuriyeti...

Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Künyesi:
Yönetmen : Gani Müjde
Senaryo : Gani Müjde
Tür : Komedi, dram
Oyuncular : Ata Demirer, Vildan Atasever, Ceyhun Yılmaz, Sezen Aksu, Sümer Tilmaç, Ali Düşenkalkar, Atilla Olgaç


Osmanlı Cumhuriyeti tanıtım videosu

Hiç yorum yok: