The Hills Have Eyes (Tepenin Gozleri)

The Hills Have Eyes Filmi İnceleme - Yorum
Filme gecmeden once neden bu filmi izlemek icin listeme aldigimi anlatmak istiyorum :) ben normalde biriyle konusurken mutlaka konusmanin bir yerinde sinemayi severmisin, hangi tur filmleri seversin, en son hangi filmi izledin, favori filmlerin hangileri gibi sorular sorarak baska kisilerden de izlemedigim filmlerin adlarini ogrenir, film hakkindaki yorumlarini dinlerim. Iste Tepenin Gozleri adli filmde bu tesbit sonucunda listeme eklendi, normalde gerilim filmlerini severim ancak korku turu beni cok cekmemistir bu yuzden ilk etepta filme biraz soguk yaklastim ancak bir cok kisinin bu filmin adini vermesi bende bir merak uyandirdi incelemeye basladim baktim Tepenin Gozleri 2 de cikmis demeki birinci film cok tuttuki ikinciside cikmis dedim ve dvd filmi aldim :)

Evet bu kisa ozetten sonra film bende tam bir hayal kirikligi yaratti hic bir beklentimi karsilamadi, bazi sahnelerin amator animasyon uygulamalari olsun, sacma olum turu ve bir okadar da olmeyen tipler olsun :) yani film benden gecer not alamadi, eger gerilim korku filmlerini seviyorsaniz belki sizin hosunuza gidecektir ancak ben yine filme gecer not vermiyecegim :) eger merak ediyorsaniz izleyin.

The Hills Have Eyes (Tepenin Gozleri) Filmi Künyesi:
Yönetmen : Alexandre Aja
Senaryo : Alexandre Aja, Grégory Levasseur
Tür : Korku, gerilim
Filmin web sitesi: foxsearchlight.com
Oyuncular : Aaron Stanford (Doug Bukowski), Kathleen Quinlan (Ethel Carter), Vinessa Shaw (Lynn Carter), Emilie de Ravin (Brenda Carter), Dan Byrd (Bobby Carter)

Tepenin Gozleri tanıtım videosu - The Hills Have Eyes Trailer

Hiç yorum yok: