Maymunlar Cehennemi Baslangic

Film İnceleme - Yorum
Film uzun zamandir gosterimde ancak ben daha yeni gitme firsati buldum. Aslinda cok gitmek istemedigim bir filmdi bunun sebebide Maymunlar Cehennemi'nin bir seri filmi oldugunu sanmamdan kaynakliydi. Ama filmi izleyince yanildigimi anladim :)

Maymunlar Cehennemi filmi kimisine gore harika kimisine gorede kotu degerlendirilecek bir film diye dusunuyorum. Kendi sahsi gorusum oylayacak olursum 5 uzerinden 2,5 verebilirim. Sempazeler insan gibi dusunurse ne olur sorusunun beyaz perdeye uyarlanmis hali. 3D olarak izlenirse gorsel guzelliklerin gorulebilecegi benim icin normal duzeyde bir film. Vakit acisindan cok zamaniniz varsa sinemada izleyebilirsiniz.

Maymunlar Cehennemi Başlangıç PosterMaymunlar Cehennemi Başlangıç Poster

Maymunlar Cehennemi Başlangıç Rise of the Planet of the Apes Künyesi:
Yönetmen : Rupert Wyatt
Senaryo : Rick Jaffa, Amanda Silver
Tür : Bilimkurgu, macera, dram
Oyuncular : James Franco, Freida Pinto, John Lithgow, Brian Cox, Tom Felton, David Oyelowo, Tyler Labine, Jamie Harris

Hiç yorum yok: