35 Shots of Rum (35 rhums)

Film İnceleme - Yorum
35 Shots of Rum bir sanat filmi. Filmi seyretme sebebim bir gun yolda yururken elime tutusturulan bir film listesi ile oldu, konusu dikkatimi cekince izlemeye karar verdim. Art film diye kategorilendirebilecegimiz film konu olarak bir baba ve kizin yasamindan bir kesiti anlatiyor. Konu sanatsal film olunca cok fazla begendim ya da begenmedim demenin dogru olmadigini dusunuyorum cunku herkesin bakis acisi farkli olabiliyor filme, ancak bana sorarsaniz ben begendim :) bu tarz art ve dram severler icin guzel bir alternatif olabilir...

35 Shots of Rum (35 rhums) Poster35 Shots of Rum (35 rhums) Poster


35 Shots of Rum (35 rhums) Künyesi:
Yönetmen :
Claire Denis
Senaryo : Claire Denis, Jean-Pol Fargeau
Tür : Dram
Oyuncular : Alex Descas, Mati Diop, Nicole Dogue, Grégoire Colin, Jean-Christophe Folly, Djédjé Apali, Eriq Ebouaney, Ingrid Caven, Stéphane Pocrain

Hiç yorum yok: