Night at the Museum

Film İnceleme - Yorum
Night at the Museum Turkce adiyla Müzede Bir Gece filmini izleme firsatini ancak dun buldum. Filmi izlemeden pop corn tarzinda sadece gulmelik bir film olacagini tahmine diyordum ve filmi izledikten sonra tahminlerimde yanilmadigimi anladim. Suan Night at the Museum (Müzede Bir Gece) filminin 2. si vizyonda eger ilk filmi seyretmediyseniz oncelikle onu seyredip ardindan 2. filme gitmenizi tavsiye ederim tabi eger bu tarz size goreyse. Ozellikle cocuklar ile birlikte ailecek seyredilip gulunecek bir film, not vermem gerekirse 5 uzerinden 2 puan veririm.


Night at the Museum 1 (Müzede Bir Gece) Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Shawn Levy
Senaryo : Robert Ben Garant, Thomas Lennon
Tür : Komedi, macera, aile, fantastik
Oyuncular : Ben Stiller, Carla Gugino, Dick Van Dyke, Mickey Rooney, Bill Cobbs, Jake Cherry, Ricky Gervais, Robin Williams, Kim Raver

Night at the Museum 1 (Müzede Bir Gece) Filmi videosu - Trailer

Hiç yorum yok: