Arven (Inheritance)

Film İnceleme - Yorum
Bir suredir Arven benzeri dram tarzinda filmler izlememistim. Ancak Arven'i izledikten sonra arada bunu tekrarlamam gerektigini hatirladim. Sanirim cogunuz filmin ismi ile ilk kez buradan karsilastiniz. Ben genellikle film secimlerimi seyredecegim dvd filmlerden once yer alan tanitim videolarindan seciyor ve daha sonra film isimlerini imdb vb. sitelerden arastiriyorum. Arven'de aynen boyle oldu. IMDB oylamasi yuksek olmasada film konusu bana guzel geldi. Eger film izleyere kafa dagitmak veya esinizle guzel vakit gecirmek istiyorsaniz bu yumusak ve guzel filmi seyretmenizi tavsiye ederim. Film bitince pisman olmayacaginiza emin olabilirsiniz.

Arven (Inheritance) Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Per Fly
Senaryo : Per Fly, Kim Leona
Tür : Dram
Oyuncular : Ulrich Thomsen, Lisa Werlinder, Ghita Nørby, Karina Skands, Lars Brygmann, Peter Steen, Diana Axelsen, Jesper Christensen, Ulf Pilgaard, Sarah Juel Werner, Linda Myrberg

Arven (Inheritance) Filmi videosu - Trailer

Hiç yorum yok: