Ulak

Ulak filmide bir Cagan Irmak filmi. Ilk Mustafa hakkinda hersey ile tanidim Cagan Irmak'i daha sonra tv dizisi Cemberimde Gul Oya ardindan Babam ve Oglum hepside bence guzel calismalardi. En son Issiz Adami seyrettim ondanda abartildigi kadar bir guzellik bulamadim Ulak filminide bu hafta sonuna seyredebildim bence Issiz Adam'a kiyasla daha guzel Babam ve Ogluma Kiyasla daha zayif bir film. Konusu guzel ve ilginc surukleyici de diyebiliriz, ayrica oyuncularin performanslarida gorulmeli bence. Eger Ulak filmini henuz izleme firsati bulamadiysaniz listenize ekleyip gormenizi oneririm.

Filmi Künyesi:
Yönetmen : Çağan Irmak
Senaryo : Çağan Irmak
Tür : Dram
Oyuncular : Çetin Tekindor, Yetkin Dikinciler, Hümeyra , Feride Çetin, Şerif Sezer, Zuhal Gencer, Selda Özer


Ulak Filmi tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: