Paris

Paris Filmi İnceleme - Yorum
Paris filminin en goze carpan yani benim icin yonetmeni, kisa bir sure once Modonna'nin esiydi :)

Filme gelecek olursam, Paris birazilginc bir film. anlatimda birden cok insan yasami bir anda anlatiliyor bu yuzden biraz karisik, ben ilk olarak bu kisilerin ayri ayri anlatilarak bir yerde kesistirilecegini dusundum ancak tahmin ettigim gibi olmadi. Yinede Paris filmi izlenince bunaltaak bir film degil. Eger simdiye kadar izlemediyseniz listenize ekleyebilirsiniz. Harika bir film olmasada sonucta bir Fransiz filmi guzel gidecektir.

Not: Filmin muzigini cok iyi hatirliyorum baska bir filmde de dinlemistim ama cikartamadim belki bilen arkadaslarimiz cikabilir yorumunuzla hangi film oldugunu hatirlatirsaniz sevinirim :) ya da ben hatirlarsam ekleme yaparim.

Paris Filmi Künyesi:
Yönetmen :
Cédric Klapisch
Senaryo : Cédric Klapisch
Tür : Romantik, dram
Oyuncular : Juliette Binoche, Romain Duris,
Fabrice Luchini, Albert Dupontel, François Cluzet, Karin Viard, Gilles Lellouche, Mélanie Laurent, Zinedine Soualem, Julie Ferrier


Paris tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: