American Gangster

American Gangster Filmi İnceleme - Yorum
American Gangster filmi 1970’li yillarda yasamis mafya babasi Frank Lucas'in hayatindan bir kesiti bizlere anlatan mafya filmi. Aslinda tam mafya da diyemeyiz biraz politik biraz o yillarin yasama kosullari birazda mafya kareleri var filmde. American Gangster gecen yil sinemalarda gosterilmeye basladiginda bayagi guzel bir gise hasilati yapmisti zaten filmin hala IMDB reytingleri 8 seviyesindeki bu da gayet basarili bir film oldugunu gosteriyor sanirim.

Benim yorumuma gelince aslinda ben nedendir bilemiyorum ama Denzel Washington'a karsi bir antipati duyuyorum sadece American Gangster filmi icin degil diger filmlerinde de bu boyle oldu, ancak buna ragmen filmi begendim, belki benim gozumde film reytingi bu kadar yuksek degil ancak normal uzeri bir film oldugunu kabul etmek gerek. Yinede mafya filmi denince aklima gelen Godfather 1, 2, Once Upon a Time in America, Reservoir Dogs, The Untouchables gibi filmlerle karsilastimadigimida bizzat soylemek istedim :) eger guzel vakit gecirmek istiyorsaniz ve mafya - suc filmlerinden hoslaniyorsaniz American Gangster filmini izlemenizi tavsiye ederim.


American Gangster Filminin Künyesi:
Yönetmen : Ridley Scott
Senaryo : Steven Zaillian, Mark Jacobson
Tür : Mafya, dram, suc, macera
Filmin web sitesi: americangangster.net
Oyuncular : Denzel Washington (Frank Lucas), Russell Crowe (Det. Richie Roberts), Chiwetel Ejiofor (Huey Lucas), Josh Brolin (Detective Trupo), Lymari Nadal (Eva), Ted Levine (Det. Lou Toback), Roger Guenveur Smith (Nate), John Hawkes (Det. Freddie Spearman)

American Gangster tanıtım videosu - Trailer

Hiç yorum yok: