Be Kind Rewind

Filmin Künyesi:
Yönetmen : Michel Gondry
Senaryo : Michel Gondry
Tür : Komedi, bilim kurgu
Filmin web sitesi: bekindmovie.com
Oyuncular : Jack Black (Jerry), Mos Def (Mike), Danny Glover (Elroy Fletcher), Mia Farrow (Miss Falewicz), Melonie Diaz (Alma)

Be Kind Rewind tanıtım videosu - Trailer



Film İnceleme - Yorum
Oncelikle uzun zamandir yazamam sebebimi aciklama istiyorum filme gelmeden :) bir suredi rtatildeydim daha dogrusu uzunca bir suredir tatildeydim bu yuzdende film izlemeye vakit buldum ancak siteye gelipte sizlerle paylasmaya vakit bulamadim :) ama bundan sonra daha cok yazarak aradaki bu farki kapatmaya calisacagim listeme yeni filmler de aldim hepsini izlemeye calisarak sizlere bilgiler verecegim tabi bu arada sizlerde izlediginiz guzle filmleri paylasirsaniz diger film sever arkadaslara hep birlikte yardimci olmus oluruz :)

Simdi be kind rewind filmine gelecek olursam filmi ilk oalrak baska bir dvd filmini izlerken tanitimda gormustum trailer bana guzel ve komedi geldi hemen imdb skoru kontrol ettigimde oradada 6.7 ortalamayi gorunce tama dedim film vasat ustu yani guzele yakin ancak seyrettikten sonra bu oyu nasil aldigini tam anlamadim belki absurt komedi kategorisine koyabiliriz filmi ancak bana tam tad vermedi eger izlemediyseniz bence biraz on arastirma yapip oyle izleyin filmi cunku umdugunuzu bulamayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: