Rocket Science

Filmin Künyesi:
Yönetmen :
Jeffrey Blitz
Senaryo : Jeffrey Blitz
Tür : Komedi, drama
Filmin web sitesi: rocketsciencemovie.com
Oyuncular : Nicholas D'Agosto (Ben Wekselbaum), Anna Kendrick (Ginny Ryerson), Utkarsh Ambudkar (Ram), Candace Scholz (Townsend Prep Debater), Margo Martindale (Coach Lumbly), Reece Thompson (Hal Hefner), Vincent Piazza (Earl Hefner)


Rocket Science Filminin tanıtım videosu - Rocket Science Trailer



Film İnceleme - Yorum
Uzun bir suredir islerimin yogunlugu nedeniyle dvd film keyfi yapamadim ama dun bulmus oldugum bir arada Rocket Science filmini seyrettim, iyi ki seyretmisim gercekten hos ve eglenceli bir filmdi benim icin. Film bir genclik filmi okulda geciyor ama eglenceli derken Amerikan Pasta (American Pie) gibi gulme krizleri gecireceginiz bir film beklemeyin :)

Eger vakit bulursaniz izleyince keyif alacaginiza emin olabilirsiniz simdiden iyi seyirler.

Hiç yorum yok: