Spring, Summer, Fall, Winter And Spring

Filmin Künyesi:
Yönetmen : Ki-duk Kim
Senaryo : Ki-duk Kim
Tür : Dram
Oyuncular : Yeong-su Oh, Ki-duk Kim, Young-min Kim, Jae-kyeong Seo, Yeo-jin Ha, Jong-ho Kim
Filmin Web Sitesi : http://www.sonyclassics.com/spring/


Filmin tanıtım videosu: Spring, Summer, Fall, Winter And Spring Trailer




Film İnceleme - Yorum
Eğer rahatlamak, dinlenmek en önemlisi güzel ve değişik bir film izlemek istiyorsanız Spring, Summer, Fall, Winter... And Spring tam size göre. Filmi geçen sene ilk olarak izledim ancak ondan sonra bir kaç kez daha seyrettim gerçekten filmin görselleri ve müzikleri çok güzel bunu yukarıdaki tanıtım videosunu izleyince anlıyacaksınız. Film konusu ZEN üzerine yoğunlaşmış ne yaparsan sana tekrar döner :) filmde bir rahip ve ona yetiştirmesi için bırakılan çocugun öyküsü işleniyor. Çocuk büyüdükçe mevsimlerde değişiyor kimi zaman yumuşak kimi zaman sert bir yaşam. Filmi kesinlikle tavsiye ediyorum seyretmediyseniz mutlaka seyretmelisiniz.

Hiç yorum yok: