Rush Hours - Bitirim İkili 3

Filmin Künyesi:
Yönetmen : Brett Ratner
Senaryo : Jeff Nathanson
Tür : Aksiyon, Komedi, Suç
Oyuncular : Jackie Chan, Chris Tucker, Max von Sydow, Hiroyuki Sanada, Yvan Attal
Filmin Web Sitesi : http://www.rushhourmovie.com/

Filmin tanıtım vıdeosu: Rush Hours 3 - Bitirim İkili 3 Film Trailer


Rush Hour 3 Trailer - Click here for more free videos


Film İnceleme - Yorum
Serinin ilk filmi gerçekten başarılıydı ve eğlenceli vakit geçirmiştim. Serinin ikinci filmi içinde aynı şeyleri yaklaşık olarak söyleyebilirim ancak Rush Hours (Bitirim İkili) üçüncü seri gerçekten umudumu boşa çıkardı dvd'sini eğleneceğim umuduyla aldım ama filmi seyrettikten sonra maalesef hayal kırıklığı yaşadım. Eğer filmi hala seyretmediyseniz ve dvd'sini almayı düşünüyorsanız umarım yorumum etkili olur boşa vakit harcamamış olursunuz. Sanıyorum yakında tv de gösterilmeye başlanır o zaman nasıl olsa seyredilir :)

Hiç yorum yok: